10 Şubat 2013 Pazar

iyibu! Portal v2013 Ücretsiz Portal Scripti




Merhaba arkadaşlar sizlere çok güzel bir portal sistemi tanıtacağım.Scriptimizin adı iyibu!Portal.

CSS3 tema ve Jquery ile geliştirilmiş dinamik içerik ve tema sistemi.

Gelişmiş üyelik sistemi: Üyeler arası dinamik mesajlaşma; üyeler arası sohbet (facebook tarzı); mail onaylı/panel onaylı/onaysız üye kaydı.

Üyelere sınırsız mail gönderme veya site içi mesaj gönderme (yönetim panelinden)



Gelişmiş modül sistemi sayesinde sınırsız bölüm ekleme özelliği; yönetim panelinde haber modülü, döküman modülü, download modülü, sayfa modülü, galeri modülü ekleyebilisiniz. Bu sayede tüm özelliklerini kendiniz düzenleyebileceğiniz Fıkra Bölümü, Şiir Bölümü, Mezarlık Bölümü, Biz Kimiz Sayfası, Hakkımda Sayfası, Kişisel Modül kısacası aklınıza gelebilecek herşey oluşturabilirsiniz.

Forum sistemi (beta); Forum kategori ekleme düzenleme ve silme bölümleri yine yönetim paneli kontrollü ve tüm diğer bölümler gibi dinamik. Diğer forumlardan ayıran özellikleri; ajax konu açma/cevaplama, konuyu üzerine tıklayarak anında düzeltebilme (inline editing)

(iyibu!Forum inline editing)

Yönetim paneli kontrollü blok yönetimi; yönetim panelinizden ASP ve HTML kodları içerebilen blokları kendiniz ekleyip silip düzenleyebilirsiniz. Dinamik olarak sıralayabilirsiniz. Dinamik Include ismi verilen bu uygulama iyibu!Portal için özel olarak geliştirilmiştir internette bulabileceğiniz hazır kodun güvenlik önlemleri en iyi seviye çıkartılmış halidir.

Tam 20 adet (ve artmaya da devam eden) blok çeşidi; bu bloklar sayesinde şablon oluşturabilir; asp dosyaları include edebilirsiniz. Kendi bloklarınızı oluşturabilirsiniz.

Yönetim panelinden toplu SQL komutu çalıştırma! Üstelik mysql_dump 'a hiç gerek yok! ASP ile iyibu!Portal için özel olarak yazıldı ve muhtemelen başka hiçbiyerde yok !

İster dosyadan ister yönetim panelinden sitenizin ayarlarını düzenleyebilirsiniz!

Modül yorum sistemi; yorumlar onaylandığında cevap yazıldığında veya silindiğinde bildirim gider.

Bildirim sistemi; anında bildirim yapılır. Üyenin profiline bakıldığında ve yorum işlemlerinde (şimdilik) üyeye bildirim gider.

Anında mesaj bildirimi.

Dinamik kurulum sistemi


daha fazla bilgi almak için resmi sitesine bakabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder